Doorzoek de veelgestelde vragen van Volta Limburg
Alle vragen uit de categorie:
Facturen en betalen
Onze huur- en servicetarieven worden jaarlijks geïndexeerd. De hoogte van de indexering wordt bepaald door de inflatie en daardoor het landelijk wijzigen van de prijzen en lonen in deze sector. De indexering vindt plaats in januari en wordt op deze website en via dagbladen bekend gemaakt.
In 2022 worden de prijzen met 2,4% verhoogd.
Klik hier om uw rekeningnummer online te wijzigen.
U kunt het onderstaande machtigingsformulier invullen, zodat wij voortaan de maandelijkse betalingen via automatische incasso kunnen uitvoeren.
U kunt uw betaling overmaken naar: NL93RABO0125537042.
Dit kan voorkomen wanneer een bedrag bijvoorbeeld wordt gestorneerd bij de bank. Vervolgens wordt een herinnering verstuurd, maar vindt de maand erna wederom een incasso plaats om de voorgaande maand te incasseren. Wanneer dit verwerkt is vervalt de herinnering.
De betaling en de herinnering kunnen zich gekruisd hebben in verband met verwerking. Bij twijfel kunt u contact opnemen met onze financiële afdeling door te bellen naar 088-0278888.
Helaas bent u dan te laat geweest met betalen. Indien de betaling zich gekruist heeft met de aanmaning gelieve telefonisch contact met ons op te nemen 088-0278888.
Helaas kan een verhuizing niet met terugwerkende kracht worden verwerkt. We hanteren een opzegtermijn van 1 kalendermaand vanaf het moment dat u uw verhuizing doorgeeft. U kunt dit melden door middel van het verhuisformulier in te vullen. Of neem contact op met een van onze medewerkers door te bellen naar 088-0278888.
Onze huur- en servicetarieven worden jaarlijks geïndexeerd. De hoogte van de indexering wordt bepaald door de inflatie en daardoor het landelijk wijzigen van de prijzen en lonen in deze sector. Een indexering kan plaatsvinden in januari en wordt dan bekend gemaakt via de dagbladen.
We hanteren een opzegtermijn van 1 kalendermaand vanaf het moment dat u een afspraak maakt voor de afname van uw huurtoestel. U kunt dit doorgeven door contact op te nemen met één van onze medewerkers door te bellen naar 0800-0278875.
De kosten voor uw huurtoestel of serviceabonnement worden omstreeks de 28ste van elke maand automatisch van uw bankrekening afgeschreven (december uitgezonderd, in deze maand wordt de automatische incasso rond de 20ste afgeschreven in verband met de feestdagen). Dankzij deze automatische incasso hoeft u niet telkens een betaalopdracht te geven zoals bij een factuur. U heeft nergens omkijken naar. Wel zo gemakkelijk!
Heeft u geen antwoord gevonden op uw vraag?
Zodra wij uw gegevens hebben ontvangen, zullen wij binnen 1 werkdag telefonisch contact met u opnemen.

U kunt ons ook bellen of mailen
We zijn op werkdagen van 08:00 - 19:00 uur, en op zaterdag van 09:00 - 13:00 uur, te bereiken via 088 027 8888, of via klantenservice@voltalimburg.nl.
(088-nummer: lokaal tarief)